K porovnání

Workplace – strategie uspořádání pracovního prostředí

Svět práce se mění a potřeby zaměstnanců k produktivní práci také.

Organizace přehodnocují a mění způsob fungování, stále častěji přecházejí na hybridní způsob fungování, ve kterém zaměstnanci střídají práci z domu a práci z kanceláře.

S týmem odborníků vám navrhneme vhodné uspořádání pracovního prostředí, které umožní Vašim lidem produktivní práci a bude je motivovat k práci z kanceláře. Pokud uvažujete o hybridním modelu a o sdílení pracovních míst, pomůžeme Vám vypočítat vhodný poměr sdílení.

Pracujeme s reálným prostorem jako celkem v souladu s firemní kulturou, strategickými prioritami a potřebami týmů i jednotlivců.

Důležité je v úvodu projektu se dobře seznámit se se současnou situací a porozumět tomu, jak Vaše společnost funguje a jakým způsobem týmy pracují. K tomu používáme osvědčenou metodologii, jejichž součástí jsou mimo jiné:

  • Workshop a diskuze s vedením společnosti o strategických prioritách, týmech, firemní kultuře a o vizi pro nové pracovní prostředí.
  • Empatické rozhovory se zástupci jednotlivých oddělení a týmů. Jdeme do hloubky a zjišťujeme potřeby zaměstnanců pro produktivní práci a motivaci pro práci z kancelřáe.
  • Online průzkumem se zeptáme všech zaměstnanců na různé aspekty pracovního prostředí a na jejich potřeby a očekávání.

Získané informace konsolidujeme a analyzujeme a všechna doporučení na funkčnost a  uspořádání pracovního prostředí a návrh konceptu shrneme do Workplace reportu. Tato integrovaná doporučení mohou např. zahrnovat odhad prostorových požadavků, poměr sdílení pracovních míst, standardy pracovních stanic a technologické aspekty. Slouží mj. jako podklad pro přípravu space planů.

Naše práce tím nekončí, pomocí technik řízení změn (change management) Vám pomůžeme změnu řídit a uvézt do života tak, aby byla pozitivně přijata a přinesla očekávané výsledky.

V průběhu naší spolupráce Vás budeme inspirovat praxí předních zahraničních i českých společností.

Naši klienti

Boehringer Ingelheim

Původ a odbornost společnosti Boehringer Ingelheim jsou přítomny v návrhu nových kanceláří, které společnost Cushman & Wakefield zajistila, navrhla a postavila pro tuto farmaceutickou společnost. Design, inspirovaný tradičním materiálem města Ingelheim, odkazuje také na biochemický průmysl, s přepážkami organického tvaru a motivy na podlaze souvisejícími s buňkami, jak je vidět pod mikroskopem. Od analýzy pracoviště ovlivňující výběr budovy až po návrh bylo cílem projektu vytvořit kanceláře, které budou zaměstnanci pohodlně využívat jak pro soustředěnou práci, tak pro spolupráci s kolegy, a zároveň budou reprezentativní pro jednání s klienty.

Společnosti Boehringer Ingelheim jsme poskytovali tyto služby:

  • Výběr a pronájem nových kanceláří
  • Analýzu pracovního prostředí (Workplace Analysis)
  • Interiérový design (Design & Build)

   

Albatros Media

Díky důkladné analýze firemní kultury odpovídají nové kanceláře potřebám zaměstnanců, nejmodernějším trendům a současným požadavkům na efektivní pracovní prostředí.

V roce 2021 se nakladatelství Albatros Media přestěhovalo do nové kancelářské budovy Mayhouse na Praze 4. Výběr vhodných prostor odpovídajících novým nárokům firmy, návrh jejich rozvržení podle nejnovějších trendů a závěrů důkladné analýzy potřeb zaměstnanců a firemní kultury i následnou realizaci architektonického projektu provedla společnost Cushman & Wakefield. Ta se díky spolupráci ve všech fázích změny s firmou natolik sžila, že kanceláře pro Albatros Media ušila opravdu na míru. Potvrzuje to spokojenost zaměstnanců, kteří si nové pracovní prostředí nemohou vynachválit.

Pro společnost Albatros Media jsme zajišťovali:

  • Výběr a pronájem nových kanceláří
  • Workplace Analysis
  • Design & Build
Zaujali jsme vás?

Skvělé kanceláře připravíme i vám!

Vaše jméno je povinné.
Váš e-mail je povinný. E-mail má neplatný formát.
Telefon má neplatný formát.
Odeslat